#Locatie Barneveld

‘Onderwijstopper 2019’

Gepubliceerd op 8 oktober 2019

De RMU heeft onze collega Carolien de Bruine (22) uitgeroepen tot ‘RMU Topper in het onderwijs 2019’.

Ze werd donderdag 3 oktober door de RMU verrast tijdens haar werk. Collega’s hadden haar genomineerd na een oproep van de RMU in aanloop naar de Dag van de Leraar op 5 oktober. Met deze jaarlijkse actie wil de RMU grote waardering uitspreken voor iedereen die in het onderwijs werkt.
De RMU heeft uit de binnengekomen nominaties gekozen voor Carolien de Bruine, werkzaam als onderwijsassistent op de zorgafdeling van locatie Barneveld. “Als spin in het web en vanwege haar grote inzet verdient Carolien deze titel”, aldus de jury.

Collega Carina den Braber: “Naast dat Carolien deze titel verdient, is het ook mooi om juist het ondersteunend personeel eens aandacht te geven. Als docenten kunnen wij niet functioneren zonder de onderwijsassistenten.”

De genomineerde Carolien de Bruine had niets in de gaten toen Gerrit Averesch, bestuurslid van RMU-sector Onderwijs GOLV, het met personeel gevulde klaslokaal binnenkwam om haar in het zonnetje te zetten. “Heel leuk, ik waardeer het dat collega’s dit gedaan hebben en dat ze dit verborgen hebben weten te houden voor mij”, liet Carolien na afloop weten.

Foto’s: Judith Leroy Fotografie

‘Onderwijstopper 2019’
‘Onderwijstopper 2019’
‘Onderwijstopper 2019’
‘Onderwijstopper 2019’
‘Onderwijstopper 2019’
Verkeersproject

#Locatie Barneveld

Verkeersproject

Gepubliceerd op 11 februari 2020

Op maandag 13 januari om 13.45 uur zijn Anne, Charlotte, Hanneke en Sabine (B2GB) aanwezig geweest bij het plaatsen van een nieuw verkeersbord bij de …

Gangmuur opgefleurd!

#Locatie Barneveld

Gangmuur opgefleurd!

Gepubliceerd op 19 december 2019

Het was wat krapjes -met 13 leerlingen en een docente in het 1,44 meter brede gangetje naast de nieuwe bibliotheek- maar het lukte om in …

Leerlingen 2GT adviseren de wethouder

#Locatie Barneveld

Leerlingen 2GT adviseren de wethouder

Gepubliceerd op 27 november 2019

Vorig schooljaar hebben leerlingen van het GT team gewerkt aan een verkeersproject. De opdracht van dit project was: 'Breng een lastige en/of gevaarlijke situatie op …